Verbindende schakel tussen alle branchesectoren

Het Nationaal Automotive Congres is een initiatief van Mobility Media, de uitgeverij van vakinformatie voor de mobiliteitsbranche, waaronder Automotive: de belangrijkste vaktitel in de autobranche, met een bereik binnen de doelgroep van meer dan 90%. Deze doelgroep bestaat uit dealerbedrijven, middelgrote en grote universele autobedrijven, auto-importeurs, brancheorganisaties, grote opdrachtgevers zoals leasemaatschappijen en verzekeraars, en toeleveranciers van bijvoorbeeld equipment, onderdelen, ict en andere soorten dienstverlening. Automotive biedt een platform dat al deze groepen, die gezamenlijk de Nederlandse autobranche vormen, verbindt. Het Nationaal Automotive Congres is hier een belangrijk onderdeel van.

Achtergrond

De autobranche maakt een ongekend turbulente tijd door: strengere milieunormen, nieuwe technologieën, internationalisering van markten, schaalvergroting, schandalen en, last but not least, een consument die tegelijk steeds machtiger en veeleisender wordt. Deze ontwikkelingen hebben grote gevolgen voor alle stakeholders in de branche. Bedrijven, brancheorganisatie en overheden worden gedwongen hun strategie aan te passen en nieuwe wegen en samenwerkingsverbanden te verkennen. De periode tot 2020 wordt daarbij door velen gehanteerd als tijdspanne waarbinnen de branche zijn nieuwe vorm moet hebben gevonden. Voor Automotive, dat komend jaar zelf zijn 20-jarig jubileum viert, een mooie aanleiding voor een nieuw Nationaal Automotive Congres met als thema 2020.

Automotive Management organiseert al jaren diverse evenementen voor specifieke doelgroepen, bestaand uit directie en management binnen de verschillende deelsegmenten in de branche. Het Nationaal Automotive Congres brengt deze verschillende groepen samen. Hiermee ontstaat een uniek evenement dat zijn gelijke in Nederland niet kent. Het evenement zal elke twee jaar gaan plaatsvinden. Koop hier uw tickets.


Waarom dit congres bezoeken?

  • 400 branchegenoten
  • Bezoekersprofiel: Directie en managementniveau
  • Diverse top keynote sprekers
  • Talrijke high-end workshopsessies
  • Presentaties van meerdere onderzoeken rond thema
  • Gem. NPS score Automotive Management Events: 7,9
  • Toegangskaarten voor abonnees kosten €169, i.p.v. €269 voor niet-abonnees

Wie spreken er zoal op het congres?

leusden, 13-5-2014. foto serge ligtenberg, Janus Smalbraak en Bee Lim Sim
Janus Smalbraak
CEO van Pon Holdings

Janus Smalbraak is sinds 2009 CEO van Pon Holdings. Smalbraak trad in 2000 in dienst ...

28-04-1999 VOETBAL: VRIENDSCHAPPELIJK NEDERLAND-MAROKKO ARNHEM
Coach Frank Rijkaard 

Foto: Soenar Chamid
Frank Rijkaard
Voormalig topvoetballer

Frank Rijkaard is één van de grote namen binnen de Nederlandse en internationale voetbalwereld. Dit heeft ...

Andy Whitehair
Andy Whitehair
Director Motors Ebay

Andy Whitehair is sinds juli 2013 director Motors bij Ebay, met als woon- en standplaats ...

Johan Willems Opel
Johan Willems
VP Communications Opel Group GmbH

Johan Willems is sinds 2012 Vice President Communications bij fabrikant Opel Group GmbH (tot juli ...

Benieuwd naar al onze sprekers?